dissabte, 6 d’abril del 2013

Menjar feliç



Tal com estan les coses avui dia, costa anar amb un somriure a la feina. Potser per això la mestra de la meva filla cada dilluns demana als alumnes que dibuixin què han fet durant el cap de setmana.

A més de per raons didàctiques, penso que utilitza aquesta estratègia per facilitar que sorgeixi dins del grup alguna situació tendra que li renovi els ànims, cosa que no és difícil perquè els nens d’aquesta edat són del tot imprevisibles i tenen una escala de valors  diferent de la dels adults.

Malauradament la Clara que, com tots els infants de 5 anys, viu en el seu món particular, no té en compte els desitjos de la seva “senyoreta”.

M’explico. Per les vacances de Setmana Santa vam fer un munt de coses: vam assistir a una fira romana, vam anar a veure els manaies, vam fer la mona i vam menjar els bunyols, vam visitar la catedral de Girona i la muralla, vam celebrar l’aniversari de l’avi, vam anar a sopar a casa d’una amigueta i vam anar al cinema, amb crispetes incloses. Un dia, tornant de comprar, també va anar al McDonalds.
 
Imagineu què va dibuixar el primer dia d'escola?

6 comentaris:

  1. A veure, jo ho trobo perfectament normal! És el que hauria fet jo també, si és que les altres coses no tenen cap importància.

    Ehem, et posaré en context. Amb els amics hi anem força sovint i ens en declarem fans. Sí, ja sé, no diu res de bo de nosaltres, però és clar, tenim un munt de bromes al respecte, i el McDonald's surt a moltes converses. Així que res, que no sóc un bon exemple per comentar aquest post. Per mi la nena va saber triar molt bé el dibuix!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El poder del pallasso t'ha dominat, Xexu. Jo prefereixo unes tapetes.

      Elimina
  2. Típic dels nens, senyalen el que més els atrau, et gastes una pasta en unes vacances i només en recorden el gust dels gelats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. O et gastes una pasta en una joguina i prefereixen jugar amb pedres i pals al jardí. Típic tb!

      Elimina
  3. Feliciteu a l'equip de mercadotècnia i imatge corporativa.

    ResponElimina