dimecres, 3 d’abril del 2013

Zona Clients




(27 de març)

-       No, no hace falta que mandes un burofax, con una carta por correo ordinario es suficiente

(2 d’abril)

-       Bona tarda, truco perquè vaig sol·licitar donar de baixa aquesta línia telefònica i veig que encara no s’ha fet efectiu

-       De acuerdo. Me dice el número de línea por favor

-       679726550

-       Me puede confirmar su nombre si es tan amable

-       Loreto Giralt

-       De acuerdo. Un momentito que localizo su expediente en el ordenador

-       Gràcies

-       (…)

-       Señora Loreto, si es tan amable d’esperar un momentito más por favor

-       Molt bé, gràcies

-       (…)

-       Señora Loreto, en su expediente no aparece ninguna solicitud de baja

-       Tinc el resguard del burofax conforme l’han rebut

-       Muy bien. Espere un momentito por favor

-       (…)

-       Señora Loreto, aquí consta que su petición nos ha llegado esta mañana, por lo tanto la baja se hará efectiva  a las 48 horas

-       Perdoni però en el resguard posa que el burofax va entregar-se el dia 1 d’abril, a les 9.43 i que el va recollir el senyor Amador Rico Colina

-       De acuerdo señora Loreto. Si es tan amable de esperar un momento que compruebo los datos

-       Gràcies

-       (…)

-       Señora Loreto, su baja se hará efectiva el día 3 de abril a partir de las 8 de la mañana. Tiene alguna duda más?

-       No, gràcies, ara està tot bé

-       Muy bien señora Loreto. Si es tan amable le paso una encuesta para que valore nuestro servicio

 
Nota pels lectors: La veritat és que m'han sorgit un munt de dubtes però de vegades és millor passar pàgina.

10 comentaris:

  1. És increïble la burocràcia que gasten aquests serveis. Només hi ha una cosa que ho superi... la barra que tenen.

    ResponElimina
  2. Poden fer el que els doni la gana perquè tenen la paella pel mànec: els necessitem! A reveure, Xexu

    ResponElimina
  3. Jo només tindria un sol dubte: Perquè em voleu boicotejar?!!

    ResponElimina
  4. Respostes de pantalla. Si li propossessis provocar una massacre caníbal, et respondrien el mateix.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La propera vegada que hagi de donar de baixa una línia ho provaré!! :)

      Elimina
  5. Veig que te n'has sortit aviat... T'escriuria la Bíblia amb les converses de més d'una hora -per telèfon- per donar d'alta i baixa la connexió Internet d'estiu al poble.
    Paciència, que ens manen els millors...

    ResponElimina
    Respostes
    1. El cas és que ja estic escarmentada d'altres vegades i vaig enviar-los directament un burofax. Si els hagués enviat una carta encara no hauria aconseguit res.
      Donar de baixa una conexió a internet ha de ser terrible, però donar-la d'alta també?? Això em trenca els esquemes :)

      Elimina
  6. Quan has de fer alguna cosa d'aquestes, en penjar el telèfon sempre passen tres coses:
    1- Estàs enfadat o molt enfadat.
    2- Estàs enfadat o molt enfadat perquè tens la sensació que et prenen el pèl.
    3- La pitjor de les tres coses, no pots evitar que et prenguin el pèl perquè avui en dia tothom depèn de les comunicacions. En major o en menor grau, però no se'n salva ningú.
    Conclusió: és inevitable que ens prenguin el pèl. Per tant, ves agafant forces per la teva propera trucada.

    ResponElimina
  7. Sí, és el que li deia al Xexu: els necessitem. I s'aprofiten d'això. Una abraçada

    ResponElimina